Palvelun Helmi

Varkauden PALVELUN HELMET 2018 on valittu!

Navitas Yrityspalvelujen matkailuyksikkö ja Warkauden Nuorkauppakamari ry järjestivät yhdessä perinteisen Palvelun Helmi 2018 kampanjan, jossa etsittiin kaupungin parasta palveluhenkilöä ja parasta palveluyritystä. Ehdotuksia pyydettiin ajalla 1.10.- 15.11.2018.

Ehdotuksia tuli perinteiseen tapaan runsaasti; parhaalle palveluhenkilölle 269 kpl ja parhaalle palveluyritykselle 262 kpl.

Kuvassa Palvelun Helmi 2018 voittajat Perttu Laitinen ja Johanna Teivainen

Ehdotusten perusteella raati teki valinnat:

VARKAUDEN PARAS PALVELUHENKILÖ 2018:

Perttu Laitinen / K-market Herttu

Asiakkaiden perustelut:

  • Aina aikaa kuunnella asiakasta hymy huulilla
  • Kiireenkin keskellä ehtii vaihtamaan kuulumiset
  • Kaupungin paras kauppias, syntynyt kauppiaaksi
  • Perttu on vaan niin ystävällinen ja kuuntelee asiakkaiden toiveita
  • Ystävällinen, idearikas, luo erittäin hyvän ilmapiirin yritykseen
  • Aina palvelualtis ja hyvällä tuulella
  • Iloinen ja ystävällinen vastaanotto koko henkilöstöltä ja muutenkin paras kauppa
  • Aina iloinen asiakkaasta välittävä ote tekemiseen, todellinen ammattilainen
  • Rohkea nuori yrittäjä, joka on avoin uusille ideoille
  • Ei pelkää tarttua haasteisiin, nauttii työstään
  • Aina ystävällinen vastaanotto asioidessa. Rentoa ja luontevaa kanssakäymistä asiakkaiden kanssa
  • Hyvä ja todella asiakaspalveluhenkinen kauppias
  • Ystävällistä, asiantuntevaa palvelua, sopiva, riittävä hyvä tuotevalikoima, hyvät aukioloajat, helppo pysähtyä matkalla töihin tai kotiin

 

VARKAUDEN PARAS PALVELUYRITYS 2018:

Enigma Xperience
Yrittäjä Johanna Teivainen

Asiakkaiden perustelut:

  • Inspiroiva ja jännittävä
  • Yrityksessä panostetaan selvästi palvelun laatuun ja yrittäjä toimii rakkaudesta omaan toimintaansa. Jo toista vuotta Varkaudessa oleva huonepakopeli ja sen toinen huone on kehittynyt hurjasti ensimmäisestä pakohuonetehtävästä.
  • Mukava ja ystävällinen henkilökunta
  • Persoonallinen yllätyksellinen yritys, jokainen asiakas oikeasti tulee huomioiduksi
  • Aina vilpittömän ilahtunut vastaanotto ja loistavaa palvelua.
  • Monipuoliset pakohuoneet (2), omistajalla on loistava näkemys saada tilasta toimiva ja ideoita piisaa. Loistavat huoneet ja yleistilat on siistit. Liikkeeseen on todella mukava tulla.
  • Erittäin persoonallinen ja omaperäinen yritys. Kaikki pelit ovat yrittäjän itsensä keksimiä, suunnittelemia ja rakentamia. Lavasteet ovat käsityötä, samoin maalaukset ja pienetkin asiat tehty on sydämellä asiakkaita varten.
  • Kyseessä on pakohuonepeliyritys, joka eroaa muista vastaavista siinä, että huoneet ovat isompia ja niissä on enemmän rekvisiittaa. Tuntuu myös, että yritys ei tuijota pelkkiä numeroita, vaan haluaa luoda asiakkaalle hienon ja kokonaisvaltaisen kokemuksen, vaikka sen tekeminen maksaakin vähän enemmän. Yritys myös vastaa yhteydenottoihin, esim. sähköpostit, todella nopeasti ja huolella. Vastaukset ovat selkeitä, ystävällisiä ja tarkkoja. Kaikesta, aulan sisustuksesta ja huoneiden taustamusiikista lähtien, huomaa, että yrittäjä on miettinyt joka ikisen asian tarkkaan, jotta asiakas voisi aloittaa jännän kokemuksensa jo ennen huoneeseen astumista.
  • Asiakaspalvelun helmiä! Huoneet hiottu timanteiksi vaivoja säästelemättä, asiakkaita ajatellen. Asiakkaat saavat parhaan mahdollisen kokemuksen asiakaspalvelussa ja peleissä. Kaiken perusta on asiakkaiden palveleminen ja se näkyy kaikessa
  • Persoonalliset ja laadukkaat huoneet. Toiminta joustavaa asiakkaiden tarpeiden mukaan.
  • Asiakaspalvelun helmiä! Huoneet hiottu timanteiksi vaivoja säästelemättä, asiakkaita ajatellen. Asiakkaat saavat parhaan mahdollisen kokemuksen asiakaspalvelussa ja peleissä. Kaiken perusta on asiakkaiden palveleminen ja se näkyy kaikessa!
  • Persoonalliset ja laadukkaat huoneet. Toiminta joustavaa asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Parhaana palveluhenkilönä Perttu Laitisen jälkeen saivat useita ehdotuksia myös Anni Koponen Taito Shopista ja Tanja Korhonen Varkauden Teatterista. Yritysten osalta toiseksi eniten kiitosta saivat K-Market Herttu ja Uimahalli Ilopisara.

Ehdotuksia antaneiden kesken on arvottu palkintoja ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Katso kaikkien ääniä saaneiden henkilöiden ja yritysten tiedot:

Kaikki-ehdotuksia-saaneet-henkilot-PALVELUN-HELMI-2018

Kaikki-ehdotuksia-saaneet-yritykset-Palvelun-Helmi-2018

Ehdotuksia antaneiden kesken on arvottu palkintoja ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Arvonnassa-voittaneet-Palvelun-Helmi-2018-palkinnot

Kiitos kaikille voittajille ja ehdotuksia antaneille, syksyllä 2019 taas kampanjoidaan!

Lisätiedot:

Eeva Lemiläinen, Navitas Yrityspalvelut, matkailu
puh. 040 481 9511, eeva.lemilainen@navitas.fi

Ilona Noponen, Warkauden Nuorkauppakamari ry
puh. 0400 700 578, noponenilona@gmail.com

 


Palvelun Helmet 2017

Warkauden Nuorkauppakamari ry ja Navitas Yrityspalvelujen matkailuyksikkö järjestivät yhdessä perinteisen Palvelun Helmet 2017 kampanjan, jossa etsittiin kaupungin parasta palveluhenkilöä sekä talousalueen parasta palveluyritystä. Ehdotuksia pyydettiin ajalla 1.10.- 30.11.2017 ja niitä saatiin runsaasti; parhaalle palveluhenkilölle 270 kpl ja parhaalle palveluyritykselle 259 kpl.

Ehdotusten perusteella raati teki valinnat:

VARKAUDEN PARAS PALVELUHENKILÖ 2017 on:

Katja Torvikoski
Keskuskonttori & Warkhaus

Asiakkaiden perustelut:

  • Asiakaslähtöinen, ystävällinen ja helposti lähestyttävä yrittäjä
  • Hyvää asiakaspalvelua
  • Huomioi asiakkaat hienosti
  • Lämminsydämistä ja yksilöllistä palvelua
  • Luo kodikkaan tunnelman yritykseen
  • Avarakatseisuutta ja heittäytymistä toimintojen järjestämisessä, ihana persoona.
  • Aina iloinen ja hyvä palvelu
  • Ystävällinen ja palvelualtis, Keskuskonttorin sydän
  • Toteuttaa ympäristöystävällisyyttä ja kierrätysteemaa toimissaan
  • Ihania ideoita, superystävällinen ja palvelunhaluinen.
  • Raikas tuulahdus yrittäjyydestä kaupungissamme. Saa yhdessä Lucan kanssa virkeyttä yrittäjyydellään ja tapahtumillaan koko kaupunkiin.
  • Ovat yhdessä Lucan kanssa puhaltaneet Varkauteen uutta, hyvää henkeä.

 

VARKAUDEN PARAS PALVELUYRITYS 2017 on:

K-market Herttu

Asiakkaiden perustelut:

  • Ei ole yhdessäkään toisessa liikkeessä yhtä ihanaa palvelua vielä tullut vastaan tässä kaupungissa. Kaikki palvelevat hymyssä suin, aina riittää aikaa vaihtaa muutama ylimääräinenkin sana. Kauppa on siisti ja ihanasti otetaan huomioon myös asiakkaiden toiveet uutuustuotteista. Valikoimassa on paljon sellaista, mitä isommistakin kaupoista puuttuu. Erityisesti kuitenkin asiakkaiden kohtaaminen on selvästi tärkeimmässä asemassa, kaupassakäynti ei koskaan ahdista ja asioin mielelläni viikottain Hertussa!
  • Erittäin hyvä kauppa, löytyy kaikki tarvittavat ilman suuria kävelyjä.
  • Koko henkilökunta ottaa asiakkaat hyvin huomioon. Iloista ja nuorekasta porukkaa,
    ehdottomasti helmen arvoinen.
  • Ihanan kokoinen kauppa. Kaikkea tarvittavaa löytyy ja tilataan, jos ei ole.
  • Ystävällinen kauppias ja henkilökunta.
  • Tämän hetkisistä pikkukaupoista paras. Mukava henkilökunta ja hyvä valikoima tuotteita.
  • Hyvän mielen kauppa!
  • Sopivan kokoinen ja kehittyvä kauppa, loistava palvelu
  • Koko henkilökunta ystävällistä, iloista ja auttavaista
  • Hyvä asiakaspalvelu ja aina tuoreet tuotteet. Ihana pieni ja idyllinen peruskauppa.
  • Ehdottomasti paras palvelu, kaikilla aina hymy suupielessä ja apu löytyy.
  • Koko henkilökunta on ihana!
    Iloisen fiiliksen kauppa, jossa asiakasta palvellaan iloisesti ja ammattitaidolla.
  • Siisti ja tavarat esillä selkeästi. Tuoreet tuotteet. Paistopisteen tuotteet erinomaisia. Tuotteissa on panostettu hyvään laatuun. Kaikki työntekijät ovat todella asiakaspalvelun ammattilaisia.
  • Ja Perttu. Ystävällinen ja asiakasta arvostava kauppias. Toimii kauppiaana koko sydämellään.
  • Nuori innokas yrittäjä joka kehittää kauppaa eteenpäin ja aina ystävällinen, hyväntuulinen ja palvelualtis.
  • Palvelu ensiluokkaista.
  • Miellyttävä nuori kauppias, auttavainen, iloinen ja jaksaa kuunnella asiakkaan toiveita.

 


PALVELUN HELMET 2016

Warkauden Nuorkauppakamari ry ja Navitas Kehitys Oy:n matkailuyksikkö järjestivät yhdessä perinteisen Palvelun Helmet 2016 kampanjan, jossa etsittiin kaupungin parasta palveluhenkilöä sekä talousalueen parasta palveluyritystä. Ehdotuksia pyydettiin ajalla 15.9.- 30.11.2016.

Ehdotuksia tuli runsaasti; parhaalle palveluhenkilölle 266 kpl ja parhaalle palveluyritykselle 290 kpl.  Jokainen ääniä saanut voi olla ylpeä saavutuksesta. Kaikkien ääniä saaneiden henkilöiden ja yritysten tiedot ovat liitteissä. Ehdotusten perusteella raati teki valinnat:

Varkauden paras palveluhenkilö 2016 on:
KATI KRAEMER, KatiK design Puoti

Asiakkaiden perustelut:

  • Ihanan värikäs, iloinen, luova ja lahjakas persoona
  • Uskomatonta energiaa, uusia ideoita ja rohkeutta toteuttaa unelmia
  • Asiakaslähtöinen, ystävällinen, osaava ja kohtelias palvelu
  • Palvelu on henkilökohtaista, nopeaa, asiantuntevaa ja asiakasta kuuntelevaa
  • Yrittäjällä on kestävän kehityksen arvot ja selkeä visio, miten haluaa vaateteollisuutta kehittää.
  • Tervehtii puotiin tulijoita ja tarjoutuu auttamaan, muttei liian tungettelevasti
  • Hyväntuulen puoti! Väriä arkeen – savolaisuus, käsityöläisyys, kotimaisuus
  • Loistavaa palvelua, vaikka asiakas olisi “eksyksissä”, tuote haetaan yhdessä. Kertoo kohteliaasti, sopiiko tuote sinulle. Asiakaspalvelun aatelia.
  • Ihquinta palvelua ikinä, laadukkaita kotimaisia vaatteita ja mikä mahtavinta: kankaita! Siksi palaan neljänsadan kilometrin päästä uudestaan ja uudestaan.
  • Aina löytyy ideoita esim. lahjoiksi ja tilauksesta saa lähes mitä vain
  • Hyvä nettikauppa, josta saanut myös, mitä on tilannut ja aikataulut ovat pitäneet paikkansa.
  • Reklamaatiot hoidetaan asiallisesti ja hienosti, asiakasta ei syyllistetä
  • Ihanan rentoa ja lämmintä asiakaspalvelua! Puoti on erilaisuudessaan kuin karkki. Varkaudelle hyvä turistimagneetti.
  • Huomioi asiakkaat yksilöinä. Vaikket sattuisi ostamaan mitään, tulee tunne ja kokemus, että olet tervetullut ja tärkeä.

Paras palveluyritys 2016 on:
Ravintola KIINA KEITTIÖ

Asiakkaiden perustelut:

  • Ihanaa palvelua ja asiakas otetaan kokonaisvaltaisesti huomioon. Sinne on aina mukava mennä.
  • Todella ystävällinen palvelu, loistava ruoka ja lapset huomioidaan aina mukavasti
  • Ihana henkilökunta, aina niin iloisena ja palvelualttiina
  • Omistajarouvan iloisuus tarttuu asiakkaaseenkin
  • Ei niin harmaata päivää, etteikö Kiina Keittiö sitä korjaisi mahtavalla ruualla, aurinkoisilla hymyillä, avuliaisuudella ja upealla palveluasenteella.
  • Asiakas todella tuntee olevansa tervetullut tähän ravintolaan
  • Ystävällinen, nopea ja erittäin hyvä asiakaspalvelu. Nuoret yrittäjät, jotka tekevät työtään aidolla sydämellä.
  • Saimme raivoavan taaperon kanssa lounastaessammekin erinomaisen ystävällistä palvelua. Matkailijat kiittävät!
  • Kovalla työllä, hyvällä palvelulla ja esimerkillisillä aukioloajoilla asemansa ansainnut “tuore” ruokapaikka
  • Sydämellisestä henkilökunnasta huokuu aitous. Ruoka on erinomaista ja henkilökunta on todella kiinnostunut asiakkaistaan. Lämmin kiitos siitä heille.
  • Ihana, ystävällinen henkilökunta ja aivan loistavaa ruokaa!
  • Aina iloinen ja lämmin vastaanotto
  • Tunnelma ravintolassa mitä parhain

Katso tästä kaikki ehdotuksia saaneet henkilöt / Palvelun Helmi 2016
Katso tästä kaikki ehdotuksia saaneet yritykset / Palvelun Hhelmi 2016

 


Facebook

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating application. Application has been deleted.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.